Sedona - Reisverslag uit Sedona, Verenigde Staten van Fam Mooren - WaarBenJij.nu Sedona - Reisverslag uit Sedona, Verenigde Staten van Fam Mooren - WaarBenJij.nu

Sedona

Door: Willianne

Blijf op de hoogte en volg Fam

27 Juli 2016 | Verenigde Staten, Sedona

Na een druilerig begin van de dag met overvolle parkeerplaatsen is het uiteindelijk toch goed gekomen in Sedona. Met een bezoek aan slide rock state park ( park met natuurlijke glijbanen in rotsen) en een prachtige zonsondergang was onze dag toch nog goed. We zijn inmiddels ook op de hoogte van de bosbranden in de buurt bij Los Angeles zodat we onze reis er op aan hebben kunnen passen voor morgen. We laten ons weer horen als we daar morgen goed zijn aangekomen.

• 27 Juli 2016 - 09:58

Conny:

Toch nog weer een reactie van mij, op de valreep ondekt dat het wel kan vanaf mijn tablet.
    Jullie maken een spannende, indrukwekkende reis door ruige landschappen. Ik zie veel namen voorbij komen die ik ook las in het reisverslag van Jeroen toen hij daar was met Paulien , Robin en de broers van Paulien .
    Ook zij waren gauw uitgekeken in Las Vegas en ook bij hen was de temperatuur vaak ver boven aangenaam.
    Nog bijna een week te gaan, dus nog tijd genoeg. Hopelijk hoven jullie de trip niet al te veel aan te passen door de branden.
    Geniet er nog van.
    Lieve groet van Cor en mij voor jullie drieën.